Case Study Airports, Public Transport

Innovative quality- and cleaning services management without language barriers

Requirement profile

  • Customized Scopes for tenders compliant with contract
  • Transparent communication handling claims
  • Daily updated overview
  • Comprehensive evaluation to improve work processes
  • Understandable presentation without language barriers

The vision

Cleaning staff are able to take on more personal responsibility and proactively contribute to quality assurance.

Managers maintain an overview for sustainable improvement processes.

Clients receive transparent information about QM and hygiene measures.

Contact

Visionclean Peter Hennig
Lindlgasse 1
93339 Riedenburg

Favorites

Copyright 2024. All Rights Reserved.
Settings saved
Datenschutzeinstellungen

Wir setzen auf unserer Website Cookies ein. Einige von ihnen sind erforderlich, während andere uns helfen unser Onlineangebot zu verbessern. Sie können alle Cookies über den Button “Alle akzeptieren” zustimmen, oder Ihre eigene Auswahl vornehmen und diese mit dem Button “Auswahl akzeptieren” speichern.

Essenzielle Cookies ermöglichen grundlegende Funktionen und sind für die einwandfreie Funktion der Website erforderlich.

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close